Тема: Іменник, як частина мови: загальне значення,
морфологічні ознаки, синтаксична роль
Корекційна
тема: розвивати навички збагачення словника іншою лексикою,
адекватне використання її в усному та писемному
мовленні.
Виховна
мета: виховувати зацікавленість духовною культурою наших предків.
I.Організаційний
момент.
II.Актуалізація
опорних знань.
Учитель. Спочатку
ми говоритимемо слова та речення зі звуком [ г ] . Пригадаймо,
як правильно вимовляти
цей звук :
Язик широкий угорі; губи округлені , голосу немає. Скажи [ ч ].
-
Послухай та повтори склади
Ча,оч, учу, чи, іча, пча.
-
Прочитай слова
Чашка, м’ячик , черепаха , число.
-
З’єднай склади , щоб утворилися слова
чо боти
че тати
III. Розвиток
слухового сприйняття
1.фрази
розмовно-побутового ха-ру
- Послухай. Сьогодні 2 люте , п’ятниця
( ні,
сьогодні 05 люте, понеділок )
-Січень, лютий , березень – зимові місяці ?
(ні,
зимові місяці- грудень, січень , лютий)
-Артем, Віталій , Даринка – це імена хлопчиків .
(Ні,
Даринка – це ім’я дівчинки )
IV.Фізкультхвилинка
Раз-піднятись, потягнутись
Два-зігнутись, розігнутись
Три- в долоні три хлопки
Головою три кивки
На чотири-руки ширше.
П’ять-руками помахать
Шість-на місце тихо сіли.
V.Опрацювання
навчального матеріалу
1.Систематизуюча
розповідь учителя
З
використанням узагальнюючої
таблиці
,,Іменник’’ (§27, ст 91)
2.Робота з підручником
а) прочитати текст ( вправа
207, ст 91)
3. Робота з зошитом
а) виписати в зошит
іменники.
VI. Систематизація та узагальнення
-тобі знайомі всі слова з
вправи 207?
- як ти зрозумів зміст
тексту?
VII.
Підсумок заняття
-
Що ти робив на занятті?
-
Який звук повторив?
-
Який текст читав?
Немає коментарів:
Дописати коментар